Find den bedste firmatelefon til din virksomhed

Hvad end du har en større eller mindre virksomhed, så er det enormt vigtigt, at man kan komme i kontakt med jer. Det gælder både kunder, der opsøger jeres kundeserviceafdeling, og bestemt også internt. Ydermere, så skal i som firma også kunne komme i kontakt med folk, forretningspartnere, andre virksomheder og meget andet. Der er mange gode grunde til, at det er vigtigt at investere i alsidig firmatelefoni, som møder både jeres og jeres kunders behov.

Omstilling

Det er en succes for alle firmaer at have en firmatelefon med omstilling. Det gør oplevelsen for kunderne der kontakter kundeservice meget bedre. Det er de færreste virksomheder der har råd til, og behov for at have en kundeserviceafdeling der er operativ 24 timer i døgnet. Dog kan kunder godt have brug for hjælp ude for åbningstid, og der er en firmatelefon med omstilling en fornuftig løsning. Her kan man nemlig ofte have en velkomsthilsen, oplyse om åbningstider, automatisk viderestille og meget andet. Det sparer jeres virksomhed for en masse vrede mails, beskeder på sociale medier, eller dårlige anmeldelser.

Mobil firmatelefon

De fleste firmaer har, udover IP-telefoner, også brug for mobiltelefoner. Det er tit, at ansatte i et firma skal være på farten, hvor de ikke nødvendigvis har deres computer med. Der skal de selvfølgelig ikke bruge deres egen telefon, men derimod en firmatelefon. Man kan som firma have forskelligt behov for hvad en mobiltelefon skal kunne for ens ansatte. Det er derfor en god idé at man gør op med sig selv, hvad man finder nødvendigt internt. Det kan være at man ikke skal bruge mobiltelefonen til så meget andet end at ringe, skrive Sms’er og tjekke mails. Det kan også være, at man ofte skal ringe til udlandet, og så er det pludselig andre behov man har. Man bør derfor vælge ud fra ens firmas behov.

Find en pakkeløsning

Uanset hvad din virksomhed har brug for, kan det ofte betale sig at finde en pakkeløsning når det kommer til en firmatelefon. Det kan nemlig være dyrt og besværligt at købe flere forskellige produkter, og derefter kombinere dem. Hvis man vælger at investere i et stort system, vil det hele derfor glide meget nemmere, og der vil være færre problemer internt. Kunderne vil også opleve, at der er mere flow i ens kundeservice, da det hele glider nemmere internt. Som man siger på engelsk; ”Communication is key”, og det er der bestemt noget om!

Kategorier: